Moja Firma – Moja Pasja. Spotkanie z Moniką Jędrzejewską-Wiergiles

Drogie Mamy, chciałabym Wam opowiedzieć o mojej drodze do powstania firmy, którą jest Sofijka – książeczki do odkrywania czytania.

Po przepracowaniu 12 lat w banku zostałam zwolniona i stało się to po urodzeniu mojej drugiej córeczki. Postanowiłam coś w życiu zmienić. Szukałam mojej nowej drogi przez 4 lata.

Rok temu znalazłam pomysł na biznes. Znalazłam bo go szukałam. Moja droga do powstania Sofijki jest niesamowitą przygodą i dowodem na to, że chcieć to móc i, że na ziemi panuje dobro.

Oprócz tego, że jestem właścicielką firmy, jestem także trenerem rozwoju osobistego i nie tylko osobistego i działam społecznie. Prowadzę Klub Przedsiębiorczych Mam w Grodzisku Mazowieckim, jestem założycielką Klubu Mam w Brwinowie i wspieram akcje na Siepomaga.
Moje motto życiowe to „Carpe diem!”, czyli „Chwytaj dzień” i Nigdy się nie poddawaj! Na spotkaniu przekażę Wam też kilka konkretnych informacji dotyczących zakładania i prowadzenia firmy.

Jeśli macie ochotę na odrobinę inspiracji to zapraszam serdecznie.
Jeśli chcecie poznać mnie bliżej, zapraszam na stronę www.sofijka.pl i/lub facebooka: https://www.facebook.com/sofijka.czytanie/ (akurat jest konkurs :)
Na spotkaniu będziecie mogli też nabyć książeczki SOFIJKI :)

Tu możecie przeczytać o mnie i o mojej pasji więcej http://mamopracuj.pl/skad-wziac-pomysl-na-biznes-rozmawiac-z-dziecmi/
http://www.juniorowo.pl/sofijka-ksiazeczki-do-odkrywania-czytania/

Kiedy:
25.02.2016 godz.: 10:15
Gdzie:
Stowarzyszenie „Mamy Czas”
Klub Mam i Tatusiów na Bielanach
al. Zjednoczenia 19,

www.mamyczas.wordpress.com

plakat_sofijka-page-001

Skomentuj

